6 maja 2014

PRZYPOMINAJKA + POWRÓT W KRAINY BLOGOWANIA!!

Hej :) 

Nie mam bladego pojęcia czy ktoś mnie jeszcze pamięta. ( :( ) 

Nie miałam siły dokończyć Ostatniego Strzału i miałam takiego lenia, że nawet nie napisałam Wam żadnego pożegnania. 

Weszłam na bloggera, bo mam nowy pomysł, i chciałam założyć bloga, czekoladowa namawiała mnie bym wróciła i ... wróciłam. Z kompletnie innym pomysłem niż dotychczas. 

Kiedy z ciekawości zajrzałam tutaj, na moich Gunsów, byłam mile zaskoczona, kiedy zobaczyłam, że mimo mojej.. ucieczki mam 15 obserwatorów, którzy nie usunęli mnie z listy obserwowanych. 

Jestem teraz pod nowym adresem klik . 

Mam nadzieję, że ten pomysł Wam się spodoba. 

Sama wrócę do czytania blogów :) 

Pozdrawiam, ScaredGirl. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz, on bardzo motywuje ;)