13 kwietnia 2013

The Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez czekoladową, co mnie zdeczka zdziwiło, ale dobra, obczaiłam o co tu chodzi.. no dobra, ledwo cokolwiek mi się udało zrozumieć, ale dobra ;D


Zasady to.... : 
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę na swoim blogu.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. I na koniec informuje o nominacji blogi nominowane.

DZIĘKUUUUUJĘĘĘE CZEKOLADOWA, MOJA KOCHANA, ZA NOMINACJĘ :p 

7? Aż 7?! skąd ja tyle wytrzasnę ;P 
1. Całe dnie przesiaduję w domu.
2. Nie jestem w stanie nic zrobić bez ulubionej muzyki.
3. Do osób (aż dwóch), na których mi piekielnie zależy mam... STANOWCZO za daleko. 
4. Mój chłopak twierdzi, że... GADAM JAKBYM BYŁA MAMĄ, gdzie owe stwierdzenie wmurowało mnie w podłogę. 
5. Mam jobla na punkcie czytania książek. 
6. Kiedy jestem u siebie w domu nie jestem w stanie często pisać i dodawać rozdziałów, bo... nie mam siły i nie potrafię się skupić na pisaniu. 
7. Podobno wiem wszystko o seksie i ... fajnie się ze mną o tym rozmawia ;) 

Nominuję: 
2. Rose
4. Liz
6. Coma

Dziękuję za nominację ;) 

6 komentarzy:

  1. This piece of writing is really a fastidious one it assists new web users,
    who are wishing in favor of blogging.

    Check out my web-site; diets that work fast

    OdpowiedzUsuń
  2. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this post and also the rest of
    the website is really good.

    Feel free to visit my blog post - diets that work fast

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej! Jakbyś chciała coś poczytać o Metallice to zapraszam na świeżego bloga mojego autorstwa :)
    i-send-a-smile-to-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty element of content. I just stumbled upon
    your weblog and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog
    posts. Any way I'll be subscribing for your augment or even I success you get right of entry to consistently rapidly.

    my website; Colorado River Adventures

    OdpowiedzUsuń
  5. Having read this I thought it was extremely enlightening.
    I appreciate you taking the time and energy to put this information together.
    I once again find myself personally spending way too much time both reading and leaving comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    Visit my website; best mobile advertising ()

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że nie na GG, ale komputer odmówił posługi..;_;
    Zapraszam na rozdział 17 na jackdanielsbrownstonemuzykagunsi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz, on bardzo motywuje ;)